.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لعنت خدا بر کساني كه بعد از افطار فوتسال راه انداختند
طلابيان امام جمعه بابلسر از مسئولاني كه باعث راه اندازي مسابقات ورزشي بعد از افطار مي شوند، انتقاد كرد. وي گفت: اين رسم غلط در جامعه كه باعث ميشود جوانان ما به جاي آنكه ...
لعنت خدا بر کساني كه بعد از افطار فوتسال راه انداختند


حجت السلام والمسلمين طلابيان امام جمعه بابلسر  از مسئولاني كه باعث راه اندازي مسابقات ورزشي بعد از افطار مي شوند، انتقاد كرد.


 وي گفت: خدا لعنت كند کساني را كه باعث به وجود آمدن اين رسم غلط در جامعه ما شدند، كه باعث مي شود جوانان ما به جاي آنكه به مساجد بيايند به ورزشگاه ها بروند و فوتسال بازي كنند.

 خطيب جمعه بابلسر گفت: تنها در اين ماه مبارك است كه مساجد و مصلي هاي جمعه خيلي شلوغ مي شود ولي اين كارها باعث مي شود بچه هاي اين شهر به جاي مساجد در استاديوم ها و كوچه ها به بازي بپردازند.

 وي در بخش ديگري از صحبتهاي خود گفت: با توجه به اينكه كارت هاي سوخت آژانسهاي كرايه صادر شده  بايد ترتيبي اتخاذ شود که قيمت ها به روال سابق خود برگردد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

م ح 28 شهريور 1386
مقصر اصلي كيست

شايد شما هم از سايتها يا مطبوعات و...اين انتقاد را شنيده باشيد كه جام رمضان فوتسال وپخش فيلم هاي عامه پسند درساعات مصادف با كار مساجد عامل خالي شدن مساجد از قشر عظيم جوانان است و...شايد در ظاهر قضيه اين طور باشد كه به نظرم بي تاثير نيست بلكه يك علت اساسي است اما علت برتر ديگري هم دارد كه بر خيلي پوشيده است و آن اينكه بسياري از مدعيان دينداري كاري مي كنند كه جوانان از هرچه مسجد است فراري باشند.

دوستي مي گفت در سالي براي برنامه ماه رمضان از سازمان تبليغات كه متولي اينكار است روحاني خواستيم بنده خدايي كه تحصيلات حوزوي و دانشگاهي داشت معرفي كردند كه از هر نظر مناسب بود اما چاپلوسي كسي را نمي كرد به اصطلاح خيلي خودماني بود اتفاقا كساني كه ادعاي مسلماني دارند هميشه صف اول نماز بودند علم مخالفت برداشتند كه چرا اين شخص آمد بهانه بني اسرائيلي كه كم آوردند گير دادند اين آقا چرا شكمش بزرگه حتي ترك مسجد كردند و ديگران را هم منع از رفتن به مسجد اما جالبه كه همه را به رفتن به تماشاي مسابقات جام رمضان و...تشويق مي كردند و...
سال بعد باز قصه ديگر شد روحاني جديد لاغر اندام اما بهانه در آوردند كه محاسن اين آقا خيلي بلند است و...باز هم بهانه هاي ديگر پس آنچه بايد دعا كرد آن است كه همه باهم هدايت شويم
تو خود حديث مفصل بخوان از اين مجمل
نا شناس 31 شهريور 1386
آیا بهتر نیست بجای لعن و نفرین به این و آن شما هم مجالس وعظ و خطابه و تبلیغ خود را پربارتر کنید و کلا مجالس خویش را بنحوی ساماندهی کنید که جاذبه لازم را برای جوانها داشته باشد ؟ آیا واقعا شما بفکر نوآوری در برگزاری مجالس خویش هم می افتید؟

اینطور نیست که همه باید تعطیل شوند تا آنوقت شما در این میدان موفق جلوه کنید!

تازه اگر آیا این فوتسال هم برگزار نمیشد واقعا به مجلس شما می آمدند؟ یا میرفتند مجلس شب نشینی و از ان کار دیگر ؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.